1. Siemens 1944

2. Päättyvä laulu

3. Karvoihin katsominen

-------

1. Siemens 1944

Te näätte päällyspuolen
Kun menneisiin kajoaa harvemmin kaunaiset
On Siemens guru kaasujen
Tappava tehdas eilisen, Zyklon B:n
Mä myyn uunit somat, ne lupaan muuttuneen

Koin Siemensin tuurin kääntyneen
Loin firmalle syy- ja seuraussuhteen
Mun bisneksiin päätyi Hitler mukaan
Ei se kaduta laisinkaan

Mua auttoi orjat kolikkoon
Vein illan tullen kammioon - näkemiin!
Nuo aarteet hohdokkaat, kai muinoin verentahrimat
Saa puhtoisimman maineen nykyisin
Vetää Siemens voitot
Heh, konkurssit kaarrettiin

Koin Siemensin tuurin kääntyneen
Loin firmalle syy- ja seuraussuhteen
Mun bisneksiin päätyi Hitler mukaan
Ei se kaduta laisinkaan

On seurassain IBM
Bosch, Mercedes, Volkswagen
On seurassain IBM
Bayer sekä Ford

Koin Siemensin tuurin kääntyneen
Vain natsismin myötä säästyttiin
Mun bisneksiin päätyi Hitler mukaan
Ei se kaduta laisinkaan

Koin Siemensin tuurin kääntyneen
Loin firmalle syy- ja seuraussuhteen
Kunhan vuodet vierii, unohdetaan
Eikä kaduta tuo koskaan

 

2. Päättyvä laulu

En leffasankari oo
En julkkiskaan
Tämä jässikkä jää pimentoon
Ei eepoksia rustata
Jannuista kaltaisistani milloinkaan

Sen ymmärtää toki
On myyvää kaikki muu

On tarina pitkästyttävin
Ei tavallisuus oo viihteessä in
Ja kuiskailee väki ihmetellen
"Teos milloin saa päätöksen?"

Naisseikkailuita? Sori vaan
Vain yhden naisen tarinaan sovitan
On neito kaunoinen
Vaan keskiarvoihminen
Vain tilastoissa lukee millainen

Sen ymmärtää hyvin
On myyvempää kaikki muu

On tarina pitkästyttävin
Ei tavallisuus oo viihteessä in
Ja kuiskailee väki ihmetellen
"Teos milloin saa päätöksen?"

Vaan elämän nuotinsin
Vaan elämän nuotinsin
Vaan elämän nuotinsin
Näin elämä soi

Tää laulu on pitkästyttävin
Vaan todellisuutta ainakin
Ja nuokkuville voin vannoa sen
Teos kohta saa päätöksen

Tää stoori on pitkästyttävin
Sen kertoja vain on kiitollisin
Tätä ikinä pois vaihtaisi en
Teos päätöksen saa. The end.

3. Karvoihin katsominen

Mä leikkauttaa hiukset
Sun vuokses voin
Asun siistinnän myös aloittaa
Mun aarteitani heittelet
Pois scifileffat, sarjikset, varastoon
Nyt muistan sen palon
Kun nörtin järjen veit

Sua tahtoisin aina miellyttää
Mun intressit muut, ne taustalle jää
Sait hiljalleen, tuskin tiedostinkaan
Partajeesuksen uudistaa

Saan tehdä ruokaa, sisustaa
Tai kuokin multaa kuohkeaa - eletään
Kun kesken suuren onnen
Kyllästyt ja lätkimään
Jo lähdet, otat jepen karskimman
Sä veit järjen valon
Ja nörtistä orvon teit

Sua tahtoisin aina miellyttää
Mun intressit muut, ne taustalle jää
Sait hiljalleen, tuskin tiedostinkaan
Partajeesuksen uudistaa

Kun löysitkin kuulapään
Kun löysitkin kuulapään
Kun löysitkin kuulapään
Sen nahkaisen pään

En voinut sua aina miellyttää
Se tunnustaa on kai kypsempää
Sait hiljalleen, vaikkei natsannutkaan
Partajeesuksen uudistaa

Sua karvaton kuono miellyttää
Mun laskelmat ei nyt täsmäisikään
Kaljun bodarin luo jäi rakkaimpain
Partajeesushan oon mä vain