1. Haluan olla paras

2. Vietän yöni laatikossa

3. Joka tuuleen kylvää


1. Haluan olla paras

Kun minä sainkin sinulta ruisleipää valmista
Sainkin sinulta vatsakipua
Eikä aika kulunutkaan kun olitkin
Minua paljon pitkempi

Se minua paljon vatutti
Kun parempi oletkin
Poistutko tänään täältä
Koska halajan elämään

Elämä minulla pilalla ellen paras
Maailmas olekaan tänään
Elämä kun haluaa että selviydyn
Haluan hallinoida yksin kaikkea

Se minua paljon vatutti
Kun parempi oletkin
Poistutko tänään täältä
Koska halajan elämään

Se minua paljon vatutti
Kun parempi oletkin
Poistutko tänään täältä
Koska halajan elämään

Se minua paljon vatutti


2. Vietän yöni laatikossa


Mihin jätinkään mun avaimet?
Se hyvä kysymys on
Laskuhumala yön ääniin kiertyy
Sain postinkantajan kiinni aamukierrokseltaan
Hän lahjoitti pään päälle suojan 

Vietin yöni puistikossa
Postin pahvilaatikossa
Nuutui baarin seinäruusu
Kun hyytyi illan riemuviisu

Ja aamun tullen se naapurin lellipentu
Kurkata nyt päätti lootaan
Sain mä syytökseksi kuolemantuottamuksen
Oikeus oli julma
Koti lunastettiin

Vietän yöni puistikossa
Postin pahvilaatikossa
Vääntyy selkä kippuralle
Hiustupsut aivan muhkuralle

Vie-

Vietän yöni puistikossa
Postin pahvilaatikossa
Vääntyy selkä kippuralle
Hiustupsut aivan muhkuralle

Vietän yöni laatikossa


3. Joka tuuleen kylvää


Purkaa helpompaa on mitä vain
Kuin rakentaa ja huoltaa
Myrskyn siitä saa, kun tuuleen kylvää
Kortit pöydälle toit, niistä meille koti tehtiin
Kun lyöt valtin, se voittaa muut

Tuulet raunioissa ulvoo
Muurit kaatuneet on heiniin
Hauras pahvitorni seisoo
Voima raukeaa sen seiniin

On synkennyt sää, me piilossamme
Kun peto hyökkää
Heittelee kuin sekaroinaa
Tiilitalot särkyy, linnoja luhistuu
Ässät ja rouvat meidät pelastaa

Tuulet raunioissa ulvoo
Muurit kaatuneet on heiniin
Hauras pahvitorni seisoo
Voima raukeaa sen seiniin

Tuulet raunioissa ulvoo
Muurit kaatuneet on heiniin
Hauras pahvitorni seisoo
Voima raukeaa sen seiniin

Tuulet raunioissa ulvoo